Smut Submit.com - true submitted amateur porn uploads

Only the finest the smut uploads make it here. Enjoy thousands of user submitted pics and vids of the and come back tomorrow for more!

Please move the pearl's, Baby? I really, really want you to know I'm looking closely at your Gorgeous Asshole! (love the moles!!!! but you knew that!)
please move the pearl's, baby? i really, really want you to know i'm looking ...
Great body, love the way her belly is sagging onto the bed...so sexy
great body, love the way her belly is sagging onto the bed...so sexy
That cock is so big it's bending over on itself from the weight.
that cock is so big it's bending over on itself from the weight.
The view looking up as you are sitting on my face 😏
the view looking up as you are sitting on my face 😏
i love the view,would love to lick it until she cums
i love the view,would love to lick it until she cums
Yes and leave the cum there it will be dirtier
yes and leave the cum there it will be dirtier
We love it...she is a sexy Goddess...and pictures help to show off her beauty.  Ooooo what a delicious young woman.  We love what the light is on...her beautiful breasts and hot body.   G an K
we love it...she is a sexy goddess...and pictures help to show off her beauty. ...
I'd love to have you grab me by the ankles and fuck me with your cock ;)
i'd love to have you grab me by the ankles and fuck me with your cock ;)
I'm ready for you, and next time I'll do it in the shower with you or even before.
i'm ready for you, and next time i'll do it in the shower with you or even ...
hmmm I love a chocolate that melts in your mouth, especially if the chocolate is covering a lovely cock
hmmm i love a chocolate that melts in your mouth, especially if the chocolate ...
I'd love a picture of the back of my head between those hot thighs
i'd love a picture of the back of my head between those hot thighs
Just the body alone and the pair of legs are perfect, the cock is delicious.
just the body alone and the pair of legs are perfect, the cock is delicious.
my wife is sexy and soft, we are also in the area. sure would like to see her get fucked by such a thick cock!
my wife is sexy and soft, we are also in the area. sure would like to see her ...
Thanks for The Whole Show...OMG SHE IS SO HOT!!!!!!!!! Cummmmmm Baby Cummmmmmmm With Me
thanks for the whole show...omg she is so hot!!!!!!!!! cummmmmm baby cummmmmmmm ...
Well done for accepting the dare. next time leave the cozzy on the side of the pool :-)
well done for accepting the dare. next time leave the cozzy on the side of the ...
A terrific photo. Thanks. The clips really show off your pussy. I bet it was fun attaching them
a terrific photo. thanks. the clips really show off your pussy. i bet it was ...
Beautiful cock!  love the wife to wank you off into my mouth!
beautiful cock! love the wife to wank you off into my mouth!
Beautiful.WE love to REMOVE your THONGS to the side and smell kiss lick TONGUE your hot PUSSY n ASS -[0_0]-
beautiful.we love to remove your thongs to the side and smell kiss lick tongue ...
A soft kiss on the tip would be a nice start... the story ends with sucking you completely dry!
a soft kiss on the tip would be a nice start... the story ends with sucking you ...
I think there would be a line of volunteers to join and don't mind to share an shoot there cum on your back and make room for the next one to enter, mmmm
i think there would be a line of volunteers to join and don't mind to share an ...
so hot guys. I wish i was in the area. damn damn damn. I would  so love to join you.
so hot guys. i wish i was in the area. damn damn damn. i would so love to join ...
Yes and I'm sure it would be so deliciuous and I would super love to kiss, caress, lick, suck, finger and fuck your marvelous puss.  Thanks forf the viewing.
yes and i'm sure it would be so deliciuous and i would super love to kiss, ...
fuck,i just blew my load at this pic,you are a very sexy woman,i can almost taste your sweet pussy juice just looking at this pic,love the way your knickers are just pushed to the side,bet they would smell real sweet.
fuck,i just blew my load at this pic,you are a very sexy woman,i can almost ...
Wish I was there to lick the tip and catch what ever you going to spill
wish i was there to lick the tip and catch what ever you going to spill
while he is playing in bush i am going to play with the root. great cock
while he is playing in bush i am going to play with the root. great cock
mmmmmmm I would love to get naked and mount you and fuck your pussy BALLLS DEEP with the window open and as people watch!
mmmmmmm i would love to get naked and mount you and fuck your pussy ballls deep ...
No I want to tie you up then I'll untie the bra and let your girls run free
no i want to tie you up then i'll untie the bra and let your girls run free
We love the sight of your meaty lips sucking his big cock up inside you.  This is a very sexy shot!
we love the sight of your meaty lips sucking his big cock up inside you. this ...
like the way you rub that pussy
like the way you rub that pussy
Please do and post the results!
please do and post the results!
love the VIEW - got my VOTE, we love how you tackle his FAT HARD COCK !!!
love the view - got my vote, we love how you tackle his fat hard cock !!!
i see your love was built from the ground up,lol ;)
i see your love was built from the ground up,lol ;)
Fresh out of the bath and just right to get dirty again.
fresh out of the bath and just right to get dirty again.
love to stuff this huge, rock hard cock thru a hole and know the pussy on the other side is so wet it's dripping down her legs. push it thru and feel the swollen head bump against a gorgeous set of tits like that... might turn out to be a quicker trip to the back of the store than expected lmfao
love to stuff this huge, rock hard cock thru a hole and know the pussy on the ...
i love the way you hold your cock
i love the way you hold your cock
She can send me the next video too and I'll come over and help you tag team her and fuck her raw!
she can send me the next video too and i'll come over and help you tag team her ...
oh wow that was efin amazing...seeing you fucking her lovely ass with her shaven pussy clamped wide open and squirting as you went from one hole to the other...and then you cumming so deep in her ass...mmm id love to do that and id so love to get to know you better...please take a look at my profile and let me know if she sees anything she likes ... take care both X
oh wow that was efin amazing...seeing you fucking her lovely ass with her ...
Actually it looks like a great ass. Built for the long ride! Very "Cum" fortable looking ride too!
actually it looks like a great ass. built for the long ride! very ...
such a good pet,can i browwor her 4 the weekend.have her tie_up 4 me.
such a good pet,can i browwor her 4 the weekend.have her tie_up 4 me.
damn honey your feet are so amazingly sexy and beautiful, the kind of feet i wanna suck!
damn honey your feet are so amazingly sexy and beautiful, the kind of feet i ...
Damn!  She's so thoroughly lubed up that you and I could both slide into that cunt at the same time!
damn! she's so thoroughly lubed up that you and i could both slide into that ...
Mmmm, the best fuck of my life was with a mature french lady that seems to look like you when she was visiting Sweden. Now I love french ladies, sexy!
mmmm, the best fuck of my life was with a mature french lady that seems to look ...
NIce view...would have loved to be there holding the camera for ya.
nice view...would have loved to be there holding the camera for ya.
Would love to start by sucking those toes while they are in those sexy stockings. then love my way up those nylon legs till I hit the sweet spot, I would give that hot pussy a good licking threw those sexy panties!
would love to start by sucking those toes while they are in those sexy ...
can i take those undies off with my teeth and nibble all the way down...hmmmm
can i take those undies off with my teeth and nibble all the way down...hmmmm
Amazing! I have to agree! She made me cumm all the way in florida!
amazing! i have to agree! she made me cumm all the way in florida!
WoW! That is so fucking hot. Make me want to be their fucking you ass like that and drinking some wine. Love the outfit and the beautiul women in the outfit. Your husband is one lucky man to bang you every night. You are a 10
wow! that is so fucking hot. make me want to be their fucking you ass like that ...
hmmm dot the cock my fave game ... just loving the 'i'...would luv a suck n a nibble x (mrs MNDUK)
hmmm dot the cock my fave game ... just loving the 'i'...would luv a suck n a ...
Yes it is. I love a woman in something thin, shiny, smooth, and possibly a little see through and this looks like it fits the bill. Please post more of you in this top.
yes it is. i love a woman in something thin, shiny, smooth, and possibly a ...
I would love to place my snake in the charming Di's hands and mouth.
i would love to place my snake in the charming di's hands and mouth.
very, very, very nice.  hubby is going to get hungry when he sees this.....lucky me!  thanks in advance for the assist!
very, very, very nice. hubby is going to get hungry when he sees ...
And I would love to play with the hair on your chest.
and i would love to play with the hair on your chest.
The lovely little clit should be in my face .... getting some serious mouth, lips, and tongue attention .... 'til you tremble with an orgasm!

Thanks again for sharing!
the lovely little clit should be in my face .... getting some serious mouth, ...
Mmmmmm, beautiful...I've never seen a man with such a gorgeous cock as the one that you have.  I'd love to have it in my pussy right after  I had my fill of sucking on it....and when you finish fucking me I'd want to suck it again just as soon as you pull it out of my cum filled pussy.  MILF K loves your cock.
mmmmmm, beautiful...i've never seen a man with such a gorgeous cock as the one ...
Oh yes I will lick you from the back. I would love to kiss your sexy ass.
oh yes i will lick you from the back. i would love to kiss your sexy ass.
This is an amazing pic - the look in your eyes, hint of a smile, exposed breasts, and your hand brushing against the pussy pressed up against the cotton of those panties. So sexy!! Love it!!!!
this is an amazing pic - the look in your eyes, hint of a smile, exposed ...
love the clean pussy and tied tits get alittle more color very ice keep them up
love the clean pussy and tied tits get alittle more color very ice keep them up
baby can i cum and tong fuck your lovely snapper wile you toy your self in the ass until you cum
baby can i cum and tong fuck your lovely snapper wile you toy your self in the ...
You're making me miss the West Coast!  BTW - If you ever get sand in your crack, I'm just the man to take care of it for you...  ;-)
you're making me miss the west coast! btw - if you ever get sand in your ...
great shot!  I love the curve to your cock and those delicious balls are so suckable!
great shot! i love the curve to your cock and those delicious balls are so ...
Love that feeling.........especially when the user is experienced.......Mmmm!
love that feeling.........especially when the user is experienced.......mmmm!
Looks alot like the corset i got my fiance only hers don't have snaps...would love to see you in that with black stocking as well ;)
looks alot like the corset i got my fiance only hers don't have snaps...would ...
i want to see when the pump comes off, the final results.
i want to see when the pump comes off, the final results.
Omg yes the best kind mature natural real woman's body
omg yes the best kind mature natural real woman's body
Damn, looking at your cock pictures makes my pussy wet.  Who in the hell is taking those beautiful pictures of your gorgeous cock?  Thank her or him for me.  I love all of your cock pictures.  MILF K
damn, looking at your cock pictures makes my pussy wet. who in the hell is ...
Nice!You have an awesome woman that will take a pounding in her ass for 30 minutes!!!!!  I can fuck my girlfriend nice and hard in the ass for about 10 minutes. After that she says it becomes to uncomfortable.
nice!you have an awesome woman that will take a pounding in her ass for 30 ...
Certainly does...and I'd love to bury my face in those soft soles to sniff lick kiss and worship before moving slowly down to do the same to the rest. Stunning!
certainly does...and i'd love to bury my face in those soft soles to sniff lick ...
All of it... I want to lick from the head of your cock up your balls and to that nice crack of yours
all of it... i want to lick from the head of your cock up your balls and to ...
Can I lay on the other side and join you ?? XX
can i lay on the other side and join you ?? xx
such a lucky duo............the sun feels soooooo good ........
such a lucky duo............the sun feels soooooo good ........
I love the heels. I would love to feel them digging into my back as I fuck your gorgeous pussy
i love the heels. i would love to feel them digging into my back as i fuck your ...
that is one hell of a great tattoo, love it and the body its on ain't bad either ..hehehe (Mrs)
that is one hell of a great tattoo, love it and the body its on ain't bad ...
I'd be into it..if your willing to skip the facial and give my throat a cum bath.
i'd be into it..if your willing to skip the facial and give my throat a cum ...
All you need is m4a1 assault rifle next to you to finish that pic . But still love the Fuck stands hot .
all you need is m4a1 assault rifle next to you to finish that pic . but still ...
I pull the rubber off suck it clean and give you head with your load in my mouth as lube!
i pull the rubber off suck it clean and give you head with your load in my ...
nice and wet - just ripe for a good fucking - pulling back just to leave the head and in and shooting another load of cum in and over that lovely pussy.... YUMMY!
nice and wet - just ripe for a good fucking - pulling back just to leave the ...
Snoop said it best, "it ain't no fun, if the homies can't have none!"
snoop said it best, "it ain't no fun, if the homies can't have none!"
we would love to both of us, imagine our tounges start at your lovely ass and and go all the way up to your clit, on our way we put them deep into your pussy and then suck your clit as long as you want!!!
Would you preciate  that treatment????  LOL!!!

US xx
we would love to both of us, imagine our tounges start at your lovely ass and ...
I wish I was on the other end skewering that fine pussy and ass.
i wish i was on the other end skewering that fine pussy and ass.
This is soooooooo hot I hope you like some of my pics and maybe we will meet in the chat room.
I love this pic,  you have me stroking
this is soooooooo hot i hope you like some of my pics and maybe we will meet in ...
I think you've got a pair of the finest titties a person could want to play with...that's what I say.
i think you've got a pair of the finest titties a person could want to play ...
like hun i love you and am in lust with you your body turns me on so much and the smile in this pic is so awesome it alone gave me a hard on.am begging though that i would love to see you in a video pleaseeeeeee so want to see you move and hopefully in action hun
like hun i love you and am in lust with you your body turns me on so much and ...
I love your photos, six wonderful one, a lot sexy, your sublime body thanks for the pleasure that mine you have given,
watching your photos I hope to see to you thanks thanks still luciano
i love your photos, six wonderful one, a lot sexy, your sublime body thanks for ...
I sure do. As they say in the south, I'd suck them til the cows come home. diver81
i sure do. as they say in the south, i'd suck them til the cows come home. ...
Your cock is so big and smooth... Hope the view of my body gets you as horny as i am right now... I close my eyes and imagine your hard dick exploring my mouth, then my tits and finally my very wanting pussy and ass...
your cock is so big and smooth... hope the view of my body gets you as horny as ...
I love you…. Very sexy
Your body got me hot wet and throbbing. You are so hot and sexy! I want to lick and suck your luscious clit til you cum over and over. Then slide my hard long thick swollen dick in there.
I would like to sink my cock inside you and squirt my cream on top of you.
I would love to have you at the same time in double penetration
You are wonderful.
 Thank you for your nice to see.
Your man is lucky.
i love you…. very sexy your body got me hot wet and throbbing. you are so hot ...
hot and lusty blowjob.. that part at the end, when you lick his balls, and his big cock stands up and jumps all around, omg that's hot.
hot and lusty blowjob.. that part at the end, when you lick his balls, and his ...
The
After the shower Against the wall All the cock All the cum All the fun All the ladies All the pleasure All the sexy Around the head Down the shaft Enjoy the feel Enjoy the view Enjoying the view Feel the heat Feel the warmth Fuck the hell Fuck the shit Fucking the wife Hold the camera Just the head Just the tip Keeping the suction Lick the cum Lick the head Lick the juices Lick the tip Licking the head Licking the tip Love the angle Love the ass Love the black Love the boots Love the chance Love the close Love the cock Love the color Love the cum Love the feel Love the feeling Love the hair Love the hairy Love the head Love the heels Love the lingerie Love the lips Love the look Love the nipples Love the outdoors Love the outfit Love the panties Love the piercings Love the pink Love the pleasure Love the pose Love the pussy Love the red Love the sexy Love the shape Love the shaved Love the sight Love the size Love the smile Love the smooth Love the sound Love the sounds Love the stockings Love the tan Love the taste Love the thought Love the tits Love the view Love the way Loves the cock Out the shower Out the window Over the bed Over the head Push the tip Rub the head See the cum See the wife Spend the night Suck the cum Suck the head Suck the other Sucking the cum Sucking the head Sucking the tip Swallow the peanut The ass The back door The back seat The beautiful women The best ass The best cock The best head The best looking The best pussy The best tits The best view The big cock The big dick The big head The cock ring The cum dripping The cum out The cum shot The first time The fuck out The girls out The great outdoors The hot cum The most amazing The most beautiful The most delicious The most erotic The most gorgeous The most perfect The most sexy The neighbors watch The next load The night before The perfect position The perfect pussy The pussy The receiving end The right position The right size The sexiest woman The sexy ladies The sexy lingerie The sexy women The smooth look The sweetest ass The swollen head The tan lines The vagina The whole package The wife bouncing The wife getting The wife having The wife sucking The wifes pussy